اصرار والدين براي ازدواج

۲۴۹ بازديد

والدين علاقه زيادي به سر و سامان گرفتن فرزندان خود دارند، قابل انكار نيست. بالطبع اصرارشان براي ازدواج هم كاملاً طبيعي است. اما گاهي ممكن است اصرار والدين از حد طبيعي خود خارج شده و حالت اجبار و زور بگيرد. يا حتي فرزندان براي خاتمه دادن به اين اصرارها و رهايي از برزخي كه در خانواده دارند، تن به همسريابي موقت با فرد مورد نظر والدينشان بدهند؛ به اين اميد كه شايد عاقبت اين ازدواج خوب باشد و محبتي كه در دلشان ندارند، در طول زندگي به وجود بيايد.

اما واقعيت اين است كه ازدواج هاي چنيني به دليل عدم عشق و علاقه طرفين به يكديگر و حتي تنفر از هم در بيشتر مواقع به سردي و جدايي مي انجامد. به همين دليل توجه دختر و پسر و والدينشان براي جلوگيري از وقوع چنين ازدواج هايي لازم و ضروري مي باشد و هر چه پسر و دختر صادقانه و بى‌پرده درباره خود و احساساتشان در سايت همسريابي صحبت كنند، در آينده از همديگر حمايت بيشترى خواهند كرد. در اين صورت اختلاف‌ نظرهايشان روشن مي شود، براى آنها دليل پيدا كرده و راه‌حل‌هاى بهتر و مناسب‌ترى براى تداوم زندگى مشترك پيدا مى‌كنند.

حقيقت اين است، يك ازدواج خوب و سالم براى سلامت نيز مفيد بوده در حالى كه ازدواج اشتباه و مشكل‌دار يك ورشكستگى جسمى و روحى تمام عيار براى زن و مرد به حساب مى‌آيد. همه افراد انتظار دارند همسر آينده‌شان فردى سازگار و داراي ارزش‌هايى مشابه خودشان و باعث شادى و خوشبختى‌شان شود، بنابراين بهتر است براى انتخاب همسرتان در همسريابي بيشتر از انتخاب خانه و شغل اهميت قائل شويد و وقت، فكر و انرژى صرف كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.